Ännu en underbar helg är över

Då kan man fråga sig: Vad är en underbar helg? Det är när man är ledig... Då förstår ni att jag var ledig i helgen.

Jag hade till och med turen att ha en tredagars helg. Eller tur jag hade klagt veto tre dagar. Om man lägger veto så är är man ledig helt enkelt...

Så en snabb sammanfatting:
Fredag: Latade mig stora delar av dagen, klockan tre träffade jag mamma, pappa, Lisa, Tessan och Thomas och åt på Akropolis. För att sedan sätta mig på en buss till Stockholm för att åka till Circus. För på Circus just nu går Rivieans guldgossar. En komisk musikal. Väligt bra. Robert Gustavsson i verkligenheten, man kan inte ens beskriva det. Och nu har jag sett honom två gånger. Bästa kommentaren kom när jag, Tessan, Lisa och Thomas i samlad trupp kliver på bussen: "Det där ver ju inte SPF". Vi hamnade på en gruppresa med SPF. Haha.

Lördag: Jag tvättade, inte så kul men nödvändigt.  Sedan väntade jag lääänge på att Madde skulel komma och vi skulle göra oss iordning tillsammans till Jacques 20-års fest. Jag väntade i förgäves, eftersom Madde hjälpte Maja med maten. Och den var ju as god så det var ju bra. Men jag träffade Madde på festen istället. Väldigt trevig fest, musikleken var roligast. För den är jag kung i. ;) Sedan gick jag och Madde ut med Johanna, Jessica, Jenny, Matte och Mattes vänner på krogen. Kom ännu en gång in på Harrys. Väligt nöjd med det. Ibland är det bra att se gammal ut. Men bara ibland. Madde och jag pallade ingen efterfest, det var för långt för oss att knalla till Kloster kyrka.

Söndag: Jag lagade mat till Madde, som tack hjälpte hon mig att städa sedan. TACK!!! Sedan på kvällen gick vi på bio: Solstorm. Very najs film fan. Hemsk men väldigt bra. Madde sov hos mig och tog sex tåget på måndagen till Sthlm. Och jag började jobba 06,45.

Så var den sköna helgen slut. Nästa helg så jobbar jag ju fredag, lördag och söndag KVÄLL. Inte lika najs. Men jag ska nog hinna hem en sväng oh hälsa på Helena, Tomas och Georg ändå. :D

Ha det bra!


Kommentarer
Postat av: Jessica

Låter som en skön helg clara :) Fan vad mkt jag skulle ge bara för att komma hem till st.sudby för en dag :) Vore så kul!

2007-11-08 @ 19:18:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback