Helgen

Jag har vert ledig nu i helgen så då måste det ju hända massor för att man ska hinna med livet. Så på lördags förmiddagen var jag på ICA maxi med barbro och tittade. Köpte en jätte fin matta till lägenheten by the way. Sedan åkte vi hem till Barbro och skulle äta lunch då kom mamma och pappa med min lilla kisse Roland och åt också hos Barbro.

Sedan åkte jag hem och städade för klockan fyra kom Lisa och Thomas susande och hjälpte mig med mitt vitrinskåp och med att fixa min halllampor. De åkte klockan sju och ca klockan åtta ver jag hos Anna för en födelsedags förfest för henne och Tessan.

PÅ väg till förfesten pratade jag med Madde i telefon och i all hast bestämade vi att hon skulel ta tio tåget till eskilstuna och gå ut med mig Så efter en något rörig förfest mötte jag madde utanför lotus. Sedean var vi där ett tag men det var inge roligt så vi gick till Harrys. Där var det trevligt.

Harrys stängde och vi gick till Corner men det var en tjej som var så otevlig där så att vi gick, vi lämnade även vår kompisa där. Sdean träffade vi några nya vänner utanför härbärget (och nej de var inte hemlösa) och gick på efterfest.

Sedan gick vi hem och sov och igår dagade vi hela dagen. Jag gick och la mig tidigt men det var en viss kissekatt som skulle busa med mig hela natten, så jag kan ju inte direkt kalla det kavlitets sömn. Han rev mig på fötterna halva natten, andra halvan stod han påmitt asikte och kloade sig och spann i mött öra.

Men jag tycker jätte mycket om honom ändå. :P

Ha det underbart...


Kommentarer
Postat av: Madeleine

Vad var det för kompis du träffade som du tog med till Corner ;)

2007-10-22 @ 19:22:10
Postat av: Jessica

Bra att du handlar på ica maxi..det gillar vi! :P Åhh..lilla Roland..vill se honom! Låter som en trevlig helg;) utöver det du ringde o meddela mig om :P

2007-10-22 @ 20:22:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback