Helgen

Helgen har gått i rasande fart. Igår kväll var ju som sagt Erica, Oscar ch Sandra hos mig. Tyvärr så var vi alla väldigt trötta så kvällen avslutades tidigt. Men vi hade trevligt och maten blev bra. Jag kan ju berätta att alla älskade Roland.  Men vem kan låta bli?

I fredags kväll så åkte mamma och jag till Tuna park och jag införskaffade en dator och digitalkamera. Så nu har jag även beställt internet. Så fort jag får det ska jag lägga ut bilder på min lägenhet och på Roland. För jag vet att alla vill se honom.

Sedan har jag inte så mycket mer att berätta. Jo föresten idag har jag vart hos Tessan och ätit födelsedagstårta. Jag hann även tvätta hennes fönster. Väligt skitiga. Haha

Ha det underbart.

Kommentarer
Postat av: hanna

du ar sa ambitios clara! jag ser verkligen fram emot nar jag blir bjuden pa mat i din lagenhet! och jag kan aven hjalpa dej att laga maten:)
hur gar det pa jobbet?
jattespand att fa se bilder pa boendet och The cat!
LOVE

2007-10-29 @ 22:25:14
Postat av: Jessica

Fett nice med kamera. Va blev det för kamera? :)

2007-10-30 @ 07:36:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback