Hemma?

Nu sitter jag hr hemma i Husby och kollar min mail. Eftersom att jag inte är begåvad med dator eller internet i min lägenhet så känns det som att det är en bra idé att kolla mailen har. Bara 101 nya mail lixom. PÅ mitt jobb är ju både hotmail och facebook spärrat, inte så uppskattat av mig. Jag skulle väl kunna få kolla min mial på rasten i alla fall. Väldigt irri.

Så ska jag hinna föra in lite pengar på Lisas konto med. Jag var ju på ljusparty och handlade "bara" för 900 som tur var var inte allt till mig. Lite till Tessan och Madde med.

På tal om Tessan så är det hennes födelsedag idag. Ska och gratulera henne på söndag. Ska bli trevligt.

Har vart och klippt mig idag. Jag har gått sta och blitt väldigt korthåig. Eller tunnhårig kanske jag ska säga eftersom att jag har relatovt långt i alla fall det är bara urklippt som fan. Och så har jag ju lugg nu. I like it i alla fall. :P

Imorgon kväll kommer Oscar, Erica och Sandra. Ska bjuda dem på middag. DEt ska bli viltfärspanna och pressad potatis och till dessert inkokta päron och vaniljglass. Mormor rekomenderade mig det idag och det får det bli.

Nu ska jag försöka göra lite nytta. Ska hjälpa min mamma och städa lite. Jag lämde ju husby i en enda röra efter att jag flyttade...

Puss och kram!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Åhh clara..hälsa öja gård från mig nästa gång du är i husby! :D Mysigt med middag, hoppas det blev bra och maten lät fett god...den får du laga åt mig med nångång ;)

2007-10-28 @ 09:19:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback