Min flytt

Okej jag erkänner, jag har inte skrivit på enormt länge. Jag ber tusen gånger om ursäkt till alla mina nyfikna läsare. Inte för att jag tror att ni är särskilt många men men.

Jag skulle skriva om min flytt, ja det är ju ingen barnlek att flytta till fjärde våningen utan hiss. Även om man inte har så mycket grejor. För de var tilllräckligt tunga jag lovar. Thomas och Anders som fick flytta alla mina tunga saker ska ha en stor eloge. De påpekade oxå att jag aldrig mer får flytta, men vi får väl se jag får väl anlita andra flyttkarlar då. Men det går ju alltid lättare ner.

Jag kan ju inte påstå att det direkt är någon ordning i min lägenhet än. Allt detta beror på min hyresvärd som ska tapetsera om lite här och var och därför får jag noll ordning detta beror även på att jag inte har något soffbord eller tv-bänk. Och inget intakt vitrinskåp. Men på söndag komemr Thomas in räddare och sätter ihop vitrinskåpet i alla fall. Eftersom att just nu är hela mitt köksbord täckt av diverse vackra glas.

Vad kan jagmer säga om min flytt, jag trvis väldigt bra i min lilla lägenhet. Känner mig alldeles hemma och bekväm. Saknar dock internet extremt mycket, men som tur är finna det på jobbet. Men där är alla trevliga sidor som facebook och liknande spärrade. Men snart ska väl jag med införskaffa en dator och sitta som alla andra ungdomar framför msn på kvällarna.

Veckans höjdpunk har vart att Jessica har vart hemma från Norge på snabbvisit. En oväntad visit därför väldigt trevlig. Har hunnit att umgåtts med henne väldigt mycket. Vi skulle ha trevlig ost och vin kväll i torsdags men eftersom Jessica skulel köra hem och jag skulle jobba dagen efter så blev det bara ostkväll. Men vi hade trevligt ändå.

Har inte så mycket mer att berätta, allt som vanligt: Underbar ch älskad av alla och på jobbet går det också bra. ;) Tjingeling...

Kommentarer
Postat av: hanna

ja, uppdatera mera!
va kul att du trivs i lagenheten! skulle sa garna vilja se hur du har det! har du mojlighet far du garna lagga ut bilder.
tank att vi tre, som umgick hela sommaren, skulle sluta upp pa 3 helt olika hall!
ha det bra!
Kramar Hanna

2007-10-14 @ 05:04:06
Postat av: Jessica

Din lägenhet var riktigt fin clara! Skule lätt vilja bo där! :) Väldigt trevlig vecka..o skönt att vi hann träffas mkt under mina fem dagar! Love.

2007-10-14 @ 15:13:03
Postat av: ulla

Hej
har tittat på Ewas blogg och sett din fina lägenhet. Sjukt, kanske till och med febrigt fint.Eller går det att säga fågelinfluensafint. Lårbenshalsbrott-tjusigt.Huvudvärksflådigt. Blindtarmsinfektionsmaffigt. "Å vilken fin klänning du har, den är maginfektionssnygg.
Variera dig Clara.

2007-10-20 @ 20:41:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback