Grattis

Grattis min lilla Madde på födelsedagen. För imorgon kommer jag inte att sriva och jag vill bara uppmärksamma alla på att den underbara människa fyller. :P Pch jag filar fortfarande på din födelsedags present.

Sitter och läser gamla mail i min inkorg på hotmail. Ett mail minns jag fortfarande till Jenny, Jessica och Sandra. Summan av kardemunnan var att jag skrev att jag tyckte så mycket om er och att jag visste inte vad jag skulle göra om vi inte alltid var lika bra vänner. Memories, memories.

Minns ni när vi var besatta av Kungsör, det fanns så myckat att skvallra om när man pratade om Kungsörspojkarna. Minns ni Valborg i Maddes lägenhet? Det gör inte jag så mycket i alla fall. haha

Ikväll hyrde jag äntligen Se upp för dårarna. As bra film, eller som Shinan skulle sagt. Fett bra. Verkligen en må bra film, men självklart ville jag veta hur det gick för kärleken i slutet men det får jag nog ha lite egen fantasi och klura lite på.

På måndag börjar Jessica och Frida med sina truckkort, hoppas att det går bra för er! Men ni komemr klara er så bra. Envisa som ni är.

Imorgon är det dags att jobba igen, det enda jobbiga med att jobba på HIA är att man måste jobab helger och att man måste gå upp tidigt på mornarna. Usch för att åka hemifrån till jobbat klockan sex. Men snart kan jag typ promenera hemifrån kvart över sex och ändå hinna i tid. Bara två veckor kvar nu...

Kommentarer
Postat av: Madeleine

tack gumman. för till änglsen. puss puss

2007-09-16 @ 13:13:12
Postat av: Ewa =)

Du fixar allt =)

2007-09-16 @ 16:39:41
Postat av: Madeleine

DU MÅSTE SKRIVA OFTARE

2007-09-19 @ 17:42:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback