I feel like dying in your embrace

Klockren låt. Och varför tänker jag på den? Jo för att igår fick jag brev från Hanna i landet långt därborta och henne hade jag frågat vem som gjort denna klockrena låt. Och vem var det inte om hennes klockrena band SOT (something out there). Älskar den låten mest av allt just nu.

Som sagt fick ett brev från Hanna igår, självklart var det både tårar och skratt att läsa om hennes liv i landet långt därborta. Så himla roligt att läsa hur knäppa de är i USA och ännu bättre att läsa om hur bra det går. Något lustigt jag upptäck med brev är hur djup och sorgsen man blir när man läser och skriver det. Men jag har en teori. Att när jag skriver till Hanna så tänker jag bara på henne och då börjar jag sakna henne och då skriver jag det. Men som Hanna skrev: "Förhoppningsvis står stora sundby kvar nästa sommar med".

Igår var jag och Ewa på Rnman och hälsade på, kul att träffa alla lärare men lite konstigt att sitta där i sofforna med bara Ewa och inte behöva trängas med sjutti elva andra i min klass. Sedan åkte vi med Katriina till stan och valde skor till bröllopet hon skulle på. Men frågan är om hon har bestämt sig än. Haha. De var jätte fina de vi tyckte i alla fall.

Har målat en av mina köksstolar idag, tur att jag inte är ute i sen tid tills min flytt på måndag. För jag har inte alls mycket att göra och jobbar inte hela helgen. Nej inte har jag för mycket att göra. Detta är resultatet av min oförmåga att hålla fast vid planeringar...

Tack och hej.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du måste skriva lite om din flytt

2007-10-03 @ 17:22:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback