Skulle fira...

Idag lyckades jag med någor och då skulle jag fira, men att fira misslyckdes jag jag. :P Så vad lyckdes jag med?

Som de flesta som gått i min klass vet så var jag urusel på venpunktioner (för er oinvigda: blodprov) och jag var inte alls bra på det under min praktik heller. Därför har jag nu på mitt underbara men jobbiga jobb undvikt det någor. Men idag tog jag tjuren i hornen och lyckdes. Åh Gud i himmlen tänkte jag detta måste jag fira.

Så jag tar ett beslut att baka en kladdkaka eftersom att jag och pappa är ensammma hemma och har trevligt medans mor är på möte. Så jag bakar och pratar i telefon ch spelar mitt nya favorit spel på mobilen. Och bränner min kladdkaka!!! Så Jag och pappa fick mycket lite kladdkaka och Oliver fick mycket kladdkaka.

Nu måste jag bara berätta om kin nya favorithobby. Det är mitt mobilspel. Jag är fiskfotograf. Man väljer olika ställen att foto på och sedan dyker jag ner och fotar med mobilen och får massor med poäng. Sedan får man uppgraderingar ju bättre man blir. Jag har fått tre uppgraderingar och är amatör. Väldigt roligt och stimulerande spel. :P

Ha det underbart!

Kommentarer
Postat av: Ewa =)

Grattis !! :P
Låter trevligt med de nya mobil spelen dock inte med den brända kladdkakan :)

2007-09-21 @ 10:31:18
Postat av: Anonym

Det är ju tur att du är lättroad med ditt fisk spel

2007-09-22 @ 10:20:57
Postat av: Ulla

Klart att du lyckades. Det är ju självklart för ett ess som du.

2007-09-24 @ 09:43:29
Postat av: Sandra

Vad kul! jag visste att du skulle klara det! =) Måste ses snart!

2007-09-25 @ 17:45:32
Postat av: Jessica

Du är rolig du clara! Fiskfotograf? Nått att satsa på kanske? :P

2007-09-26 @ 18:42:15
Postat av: Lisa

Du får snart ta o skriva nå nytt...=) o snart flyttar du in till den stora staden...stackars dig...=) Puss o kram

2007-09-28 @ 12:59:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback