<3-stopp

Jag har vart ute och gått i Vilsta idag. Jag gick 5 kilometerspåret och jag vet faktistiskt inte om jag gör det någonsin igen. Jag gick där i godan ro och tänkte på livet. Plötsligt ser jag något röra sig och det är en orm! Jag kan svära på att jag kände hur mitt hjärta hoppade över minst två slag. Jag slutade andas för de delen med, tur den ringlade iväg annars hade jag väl stått kvar där fastfrusen än...

Så på lördag blir det middag med Madde, Jaqcue och Maja. Jag har lite ångset över vad jag ska laga för mat... Men jag och Madde ska träffas när jag slutat jobba på lördag så jag får ta det beslutet då. Jag ska fundera på det imorgon.

Jag har laddat hem massor av musik med Magnus Uggla, jag måste säga att jag älskar Mälarö kyrka. Och den låten som ger mest minnen är Vi ska till VM. När jag hör den så tänker jag på festen jag hade hemma med klassen i åttan, Oscar som somnade men sin flaska Marinella i famnen och Chik som kom och väckte alla vid halv fem genom att vråla ut vi ska till VM. Det var tider det. Ljuva ungdom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback