42 691...

så många ska skriva högskoleprovet imorgon, det sköna är att jag inte vet en kotte som gör det så jag kan bara tävla med mig själv... Frågan är bara hur många som försover sig imorgon då? Jag har bett min mor och hjälp med väckning, jag som försovit mig de senaste tre dagarna. Dagen ska starta med en grötfrukost så hjärncellerna är på topp när det är dags och blodsockert håller sig stabilt fram till första rasten.

Jag har köpt en stegräknare idag, jag tyckte att jag behövde det. 10 000 steg per dag är mitt mål. Men jag är nyfiken på hur många steg jag tar på jobbet faktiskt. Jag hoppas att den kan peppa mig lite. Jag ska visst börja träna med Anna och Cissi på måndag på friskis och svettis. Kom i form till bikinisäsongen, Annas mål var tvätt bräda. Jag har lite lägre satta mål, en mindre torktumlare duger bra för mig.

Nu ska jag titta på slutet på slutet på Two weeks notice och packa ner en pennor och linjal i min väska till imorgon...

Wish me luck!!!!

På återseende

Kommentarer
Postat av: Jessica

Jag går 16000 steg på jobbet en vanlig dag. Så man går mer än vad man tror. Du kommer nog lätt upp i 10000 steg.

2008-04-05 @ 11:55:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback