A tousand last chances

Jag kan ju berätta att högskoleprovet var svårt, svårare än vad jag trodde. Och självklart var den delen jag tyckte gick bäst en sådan här testdel så det var ju inte så kul. Då blev jag grinig och sedan gick ingenting. Haha. Men nu har jag gjort det och jag blir nöjd med vad jag än får, eller inte. Men jag har gjort mitt bästa i alla fall.

Nu är min tanke att jag ska gå till Barbro och Rutger och gratulera Rutger som fyller år. Tanken var ju att jag och Madde skulle träffas men jag har inte hört något och jag orkar inte bara sitta här hemma och vänta.

Jag måste lyssna mer på Eskobar, älskar deras Hallelujah new world. Han sjunger ju så snuskigt bra. 

Planer mer för helgen då? Imorgon ska jag tvätta, jippie. Inte så kul men det behövs verkligen. 

Jag fick en ny granne insåg jag idag, en kille misstänker jag eftersom det står Mattias på dörren. Jag kom hem precis nr människan höll på att flytta in. Inte för att jag tror att jag kommer märka av det så mycket, jag träffade aldrig grannen som bodde där innan och räknar inte med att träffa denna granne så mycket heller. Vi är inte så sociala i mitt hus har jag märkt.

Jag skulle bara vilja berätta att snart ska jag till Hanna om någon missat det, jag har inte skrivit om det på länge nu men ju har jag börjat längta så himla mycket igen. Det ska smälla högt! Men innan det ska jag hinna fylla 20 med, det ska bli trevligt med. 
 
På återseende

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback