Åhh

Min planering har redan skitigt sig, jag vakande 11.15. Ovanligt, jag har gjort det tre dagar i rad nu... Jag fattar inte hur man kan sova så länge, mennjag kan ju inte sova på kvällarna även fast jag gick och la mig kspaligt tidigt igår.

Så det blev ingen prommis idag, iofs så hade Johanna inte svarat på mitt sms och jag hatar att gå ut och gå ensam. Men jag behöver in promenad eller motion överhuvudtaget, jag ska ju föreställa att jag ahr ett nyttigt liv.

Det får bli en promenad imorgon efter provet för att vila hjärnan lite. Har dock starka funderingar på att dra till Stockholm direkt efter.

Nu väntar jag på att Madde ska få sin rast så vi hinner byta några ord innan jag hoppar in i duschen för sedan måste jag gå till stan.

På återseende

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback