Börjar bli gammal

Ju äldre jag blir desto mer underlig musiksmak får jag. Haha.  Jag har suttit och plöjt lite andra avenyn och då såg jag ett så himla bra band som spelade. Hoffmaestro & Chraa. Självklart var jag tvugen att youtuba på dem och de är ju bandet som gjorde denhär skitbra låten: young dad. Så nu har jag dissat Lasse Lindh för dem. Nej inte riktigt eftersom de är så himla olika.

Men kungen är Johnny Cash. Jag lyssnade honom på när jag var ute och gick och jag blir så glad när jag hör honom.  Jag bara njuter av hans röst och hans gitarrspelande. Han ger mig rysningar.

Jag har suttit alldeles för länga framför datorn nu, jag är alldeles stel i kroppen. Imorgon ska jag promenera och bara ta det lungt. Njuta av att vara ledig. Jag hoppas att det blir utgång på kvällen med jobbarkompisarna men vi han fan inte prata något på jobbet idag. Men det löser sig nog.

På återseende

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback