Du var så jävla vacker då

Jag har upptäckt lilla Lasse Lindh. Jag vet att jag är segast i världen men först bestämmer jag mig alltid för att jag gillar säkert inte det och typ vägrar lyssna i protest. Sedan komemr jag och tänka på att någon sa att Lasse Lindh var bra för cirka tre månader sedan och då provar jag att ladda hem en skiva. Och jag älskar det! Typiskt mig, att vägra bara för att. Så är jag med människor med. Jag typ blir anti efter ett dåligt först intryck för hundra år sedan och den personen gillar jag inte. Men sedan när man väl börjar umgås så gillar man dem bara mer och mer.

Jag är kanske en dålig människokännare? I alla fall när jag går på första intrycket, det är ju bara det att första intrycket är så himla viktigt. Det borde jag tänka på på jobbet då jag möter nya människor hela tiden. Men jag hoppas att jag gör ett någorlunda bra första intryck i alla fall, jag är i alla fall oftast glad på jobbet.  Inte för att jag måste utan för att jag gillar mitt jobb.

Jag tvättar just nu, skönt att ha lite rena kläder igen. Det började bli tomt i garderoben, men sedan när jag väl sorterade tvätten var det inte så mycket så jag vet inte var mina kläder är. Haha

Anna ska börja träna på Friskis nu ordentligt och min plan är att följa henne det så därför ska jag införskaffa ett gym- och spinningkort. Jag vet att jag lovade det för flera månader sedan men nu är jag taggad och så har min mamma lovat att hjälpa till att sponsra kortet... Jag är verkligen sugen på att prova på spinning, men gymmet känner jag mig mer rädd för. Men jag får väl boka in en sådan här instuktionsgrej eller så får Anna hjälpa mig. Det beror på vilket humör hon är på. Haha.

På återseende

Kommentarer
Postat av: Anna

Klart jag kan hjälpa med gyminstruktionen! Är ju alltid på bra humör.. hehe. Moffa vitlök igår så jag skulle bli frisk från förkyldningen, asså jag åt 15 klyftor men blev inte ett skit bättre :( får ligga lågt med träningen den här veckan tror jag, så jag är fett deppig!!!!! Hoppas allt är bra och bra att du är taggad nu, för det är jag och Cecilia oxå! :)

2008-04-07 @ 21:06:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback