Frukost

Jag har just suttit och mumsat frukost framför datorn och läst nyheterna och täknt på hur tossiga och inskränkta sverigedemokraterna är...

Nu måste jag springa massor av ärenden på stan för sedan är det dags att gå och jobba kväll. Fredagkväll igen. jag fattar inte varför jag är så snäll och typ ändrar en torsdagkväll till en fredagkväll istället bara för att det inte är någon som vill jobba på fredagkvällen. För vem vill jobba en fredagkväll egentligen?

Imorgon ska jag jobba dag. på kvällen kommer ju som sagt Maja, Jaqcue och Madde på middag. Jag pratade med Jacque imorse det känna som det är hundra år sedan. Ska bli så kul att umgås lite med dem...

Nej, nu ska jag rusa.

Kommentarer
Postat av: hanna

det ar sa roligt att lasa dina sma inlagg clara:)
fortsatt!

2008-04-26 @ 00:13:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback