Gasbrand

Är något nytt jag lärt mig om på jobbet idag. En infektion så gas går ut i mjukdelarna. Väldigt intressant.

Jag vet inte om ni läste Annas förra inlägg men hon har i alla fall käkat 10 st vitlöksklyftor mot sin förkylning och inte blivit bättre. Stackars Anna. Nu är det bara att hoppas på KanJangen.

Jga fick ett mail idag av Madde med olika förslag på vad man kan tänka på om man vill le. Jag är benägen att hålla med. Här är några exempel:

- Att skratta så mycket att det gör ont i magen.
- Att höra sin älsklingssång på radion.
- Att ligga i sin säng och lyssna på regnet.
- Att vakna tidigt och inse att man får fortsätta sova.
- Varma handdukar.
- Att fnissa.
- En timmeslånga telefonsamtal.
- Att hitta pengar i en gammal jacka.
- Springa genom en vattenspridare.
- Att le inombords av en gammal historia.
- Att råka höra någon tala gott om dig.
- Söta drömmar.
- Att se sina vänner le och skratta.
- Att hålla hand med ågon du håller av.

Härlig läsning va?

  På återseende


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback