Hur svårt kan det va'?

Älskar Annas och Cissis dans: Se mig, hör mig, rör mig. Om jag inte minnsminner mig körde vi hårt med den på maskeradens förfest. Så jävla fint med maskerad, jag har insett att jag borde tagit ett kort på mig hos Anna innan när jag fortfarande var fin. Haha. De enda bilder som finns på mig är ett med Axels farfars glajjor och ett med Jimmy med en grymt ful grimars....

Jag skulle bara göra en liten snabbuppdatering innan det är dags att sussa sött. Imorgon ska jag ner till posten och hämta mina kläder från LaReudote så jag kan faktiskt inte gå upp klockan elva. Och sedan har jag lovat mig själv att börja äta frukost och det bhar jag inte gjort sedan i fredags. Så bra går det med mina löften. Men jag har dock inte ätit på mcdonalds även fast jag vart där två gånger med Anna och Tessan. Bra, Clara.

Idag lunchade jag med Sofia på Wayne, deras natchotallrik, det vattnas i munnen bara jag tänker på den. Men nu har jag hittat en till favorit där, deras chailatte. Very good. Jag kan berätta att jag insåg att Waynes säljer min chai-essence som jag gör min lattes på hemma. Så nu är jag lycklig, det enda stället jag visste som sålde dem ligger i Nordstan i Gbg så därför har jag fått snåla så dant men det slipper jag nu.

På fredag ska jag fika med Sandra, Sofia och Jenny på "nya" Amarant. Sandra har sagt att det har blivit så fint så jag är jätte nyfiken. Kul att träffa Sandra med, det var ju inte direkt igår.

Vet ni vad världens klantigaste Clara gjorde igår då? När jag skulle gå från jobbet var jag så trött så att jag inte visste om jag skulle skratta eller gråta. Helt ihjäl. Men då glömde jag lämna ifrån mig ambulanssökaren som en person som är i tjänst alltid ska ha på sig. Och den hänger i mitt skåp hela natten och ända fram tills jag började opå eftermiddagen och då hade alla hunnit spekulera vilken nattmupp det var som var så klantig och glömma lämna ifrån sig ambulanssökaren. Haha. Men jag skarattade lite genant när jag kom tog på mig skulden och sa att jag aldrig skulle göra om det. Vilket jag antagligen inte kommer att göra för jag mådde illa när jag kom på det, jag ville gå och kräkas i ett hörn. Haha. Tur att det inte var några akuta infarkter. :P

På lördag är det dags för högskoleprovet, självklart satsar jag på full pott även om jag inte kommer att få det. Men jag måste ju göra mitt bästa i alla fall.

Jag vill även ge mig själv en guldstjärna idag för att jag gjort något modigt.

Och dagens ris får vår käre länspolismästare Mats Kirenstam. "Och jag som är känd för att vara mån om min personal." Nästa gång han och jag träffas kan han berätta flr mig hur man kan "glömma" att höra av sig på tre år till sin medarbetare som blivit obotligt sjuk. Men som mamma sa: Nu är det i alla fall försent för blommor. Ibland är det så lätt att blir arg bara. Men jag orkar bara bry mig en liten stund, ingen idé att lägga ner sin energi på ******.

Nu ska jag sova, jag är trött.

På återseende

Kommentarer
Postat av: hanna

deras chailatte är himelsk!!
Lycka till på högskoleprovet!
saknar dej som fan.den 19 maj smäller det högt.

2008-04-03 @ 04:09:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback