Husby

Idag har jag vart i Husby, så himla skönt att vara där när det är så fint väder. Jag och pappa promenerade till mormor och morfar med Oliver och fikade. Vi hann även sitta ute på verandan och njuta av solen och så hann jag och Oliver leka i all vårlök. Jag ville inte leka med Oliver längre när han smällde i sig en talgboll med nät och allt jag var rädd att han skulle kräkas. Haha

Ibland är det bra att ha en sjuk pappa, då har man all rätt i världen att bara sitta på verandan i vårsolen och bara vara med honom och njuta av vädret. Man måste hitta något positivt i allt hemskt med.

Riktigt bra att åka hem, jag fick med mig två matlådor, en av mamma och en av mormor. Sedan fick jag även en för tidig födelsedagspresent av mormor och morfar. Blommor oh ett bidrag till min resa, så jag ska kunna växla mitt bidrag så blev det lite tidigare. :D Bra att ha en mormor och morfar, väldigt bra.

Jag har bäddat om min min säng med mina nya fina sängkläder som jag fick praktiskt taget gratis från Ellos när jag beställde. Jag har feng shui:at min säng känns det lite som. Så att jag ska kunna sova lite bättre. Jag har blivit väckt så tidigt nu för tiden närjag inte ska jobba och när jag väl ska jobba då försover jag mig. Jag behöver definitivt feng shui i mitt sovhörn i mitt enda rum. Resten av mitt enda rum kan vara en röra.  Svårt med feng shui i en etta. Om jag inte vill ha papperskorgen i trapphuset.

Jag känner mig lätt förvirrad, eller lkuven. Eller jag vet inte. Kan inte bestämma mig om jag är förvirrad eller kluven. Då tror jag att man är kluven.

Vill ta upp den trevlig kvällen igår. Även om Sandra hade ont i sin visdomstand och jag knappt kunde äta av maten. Men jag åt upp all mat till slut. Det var s himla gott. Frågan är vad jag ska göra när de här två tjejerna besöker mig. Det var svårt innan bara när Sandra inte är förtjust i så mycket. Nu är det as svårt när lilla Ewa har gått stå och blivit vegitrian. Jag tor inte ens jag kan stava till det, det ordet finns inte ens i min vokabulär. Stavas det så?

We have the chance to turn the pages over
We can write what we want to write
We gotta make ends meet, before we get much older

Time to sleep.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback