Massage

Igår när jag vaknade så hade jag fortfarande ont i en axel. Kanske det där med HLR:en som slet på mig. Och då i alla fall beslutade jag mig för att få lite massage. Så jag hörde av mig till Linda som lovade att jag skulle få komma på kvällen och få det. Så Jag hann komma hem och sedan kom Linda och vi åkte ut till Duvetorp.
Så fick jag massage och vi kan ju säga så här, jag är ju ingen mjuk människa. Jag trodde att jag skulle brja gråta, alltså jag svettas som en gris när jag får massage det gör så ont. Och idag när jag drar ihop min skulderblad så gör det fruktansvärt ont. Okej kanske inte fruktansvärt men det gör ont.

Jag sa till Linda igår under massagen att jag kommer aldrig klara av att föda barn jag har så himla låg smärttröskel.

Men nu ska jag göra om det om några veckor har jag bestämt mig frö och då hoppas jag att det inte gör lika ont så kan jag ha som mål att vara någorlunda mjuk i musklerna till 2020. Haha.

Nu ska jag moffa färdigt min apelsin sedan ska jag gå till jobbet.

På återseende

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback