Planeringsdagar

En snabb uppdatering bara, jag borde gentligen sova nu.

Imorgon bär det av till Södertunaslott för planeringsdagar, ska tydligen vara väldigt vackert där.
image49
Ser ju inte helt fel ut. Visserligen är det inte sommar.

Har pluggat HLR ikväll genogång på det imrogon innan vi åker. :P

Jag försökte organisera ett datum för en ny G5-date men det är lika enkelt som vanligt att hitta en kväll när vi alla tre är lediga. Sandra och jag jobbar varannan helg, så när hon jobbar är jag ledig osv.

Jag är så hemsk dålig på att packa, packar ALLTID för mycket, likadant till imorgon, men jag har försökt dra ner så mycket jag kan men men.

Relativt lugn kväll på jobbet måste jag säga, förutom att det blev två primär PCI:er. I och för sig så hade en primär PCI rena kärl så då kanske man inte kan kalla den det. Haha

Jag insåg just att jag glömt packa ner min vita jacka så det ska jag föra nu... Så nu kommer det inte en uppdatering på ett tag, jag uppdaterar på onsdag om jag orkar. Jag har ingen aning om när jag kommer hem. Målet är att jag ska var trött på kvällen i alla fall. Jag åker med ett trevligt gäng så det kan bli en trevlig kväll. :D

På återseende

Kommentarer
Postat av: hanna

packa INTE for mkt till usa! dels ska du shoppa och dels ska du forsoka fa rum med lite av mina grejjer;) om du har plats alltsa;)

2008-04-16 @ 03:08:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback