Promenad

Nu ska jag äta lite knäckbröd i en seeen frukost sedan ska jag gå ut och gå. Annars får jag krupp. Lite frisk kanske kan hjälpa min hjärna.

På eftermiddagen ska jag tvätta, städa och det viktigaste av allt titta på GUIF. Ikväll är det den avgörande semin, jag är så spänd. Alla var säkra på att GUIF skulle åka ut efter tre raka men det gjorde de inte. Önkar att man kunde sitta i Eriksdals hallen ikväll och heja fram dem. Men de känner nog stödet i alla fall. :D

Ikväll är det Dukes av hazzards såg jag, och eftersom att Madde dissar mig och stannar i stockholm för att tvätta så tänker jag sitta och dregla över Johnny Knoxville och Sean william scott alldeles ensam.

På återseende

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback