Sala

Det blir Sala ikväll i alla fall. Det kommer nog att vara as bra. Jag ska vara chafför, eller chafför. Jag ska köra dit i Annas bil sedan kanske jag kör ett tag om Linda inte vill köra... Ska bli så himla kul att se hennes bil. Jag lovar att läga ut en bild på den senare.

Vid halv sex - sex någon gång ska i alla fall jag och Anna börja dra oss ut mot Hällberga för att hämta Tessan. Jag borde egentligen avra ute och gå nu men det har vart så himla mycket på jobbet och jag har sovit så dåligt inatt så jag orkar faktiskt inte. Jag vet att jag blir pigagre av att gå ut och gå men palla.

Jag är hungrig, men jag har en soppa kvar att äta idag. Ska vänta med den så länge som möjligt eftersom att det lär bli sent ikväll och jag behöver så mycket energi jag kan om jag ska köra ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback