Skypat

Jag har just skypat med Jessica, det känns så skönt att höra hennes röst och bara kunna babbla på som om man inte hade något med för sig ikväll och kunde prata hela natten. Det är helt sjukt när jag pratar med Jessica, det är bara som att öppna en kran orden bara väller ur mig jag måste berätta om allt. Hon måste veta allt som jag tänker på och allt jag hört. Jag måste veta allt som hänt med dem i hennes klass och alla andra. Det finns lixom ingen hejd på mig.

Idag fyller Lisa och Sandra, grattis! Även Eric och Sofia fyller, grattis till er med. :D


På fredag ska jag kanske till Harrys med några på HIA, hoppas att det sker skulle verkligen vara as roligt. Det var Charlotte Perelli där då. Men jag gillar ju hennes låt så.

Lasse Linh är skönast i världen, tonårs-tragiska hjärtan:

Jag ger dig inte min morgon och inte min dag du får nått så mycket bättre
du får hela jävla jag
Hela underbara och unika jag
inte något så fjuttigt som en morgon och en dag

Idag har jag var på vuxennämd och ibladn känner jag mig mest blåst i världen. Jag sitter och lyssnar när de pratar om nya styrmodellen och jag ser hur deras munnar rör sig men jag tar inte in vad de säger... Men lite gick in i alla fall, men det känns verkligen att jag yngst i församlingen. Har dock lärt mig ett nytt ord; implemtera. Hoppas att det kommer på högskoleprovet nästa år.

På tal om högskoleprovet så börjar jag bli as nyfiken på vad jag får för poäng. Jag bara väntar, jag vet inte ens när resultatet kommer. Okej, jag har kollat på studera.nu och resultatet borde komma runt den 25:e april. Runt lönen med bara positiva saker. ^^ Men det förutsätter att jag får ett bra resultat på provet, självklart har jag ett mål för vad jag ska få. Hoppas, hoppas. Jag har lixom inte riktigt fattat det där med nominerinharna.

Jag ska strax till Lisa på födelsedagsfika, på tal om fika, jag sa lägga upp de plan nu för att avveckla mitt kaffebrödsätande med. Kanske ett max en gång i månaden? Några ideér? Jag kan helt enkelt inte avveckla det helt när jag tagit bort godis och läsk. Men en sak som jag ska ta bort är mörk choklad som vart mitt "nöd-godis" men det har inte riktigt fungerat så nu bryter jag banden...

På återseende

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Det är gick nog bra på högskoleprovet ;)

2008-04-09 @ 18:00:10
Postat av: Madeleine

Det är gick nog bra på högskoleprovet ;)

2008-04-09 @ 18:00:54
Postat av: hanna

'dom säger att dom bästa är tagna men dom ljuger dom ljuger för vi finns ju kvar!!'
puss

2008-04-10 @ 01:01:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback