Snabb uppdatering

Nu är det bara två veckor och sex dagar kvar Hanna, jag har inget förberett. För i förgårr var det så himla lång tid kvar. Jag börjar bli nervös som fan....

Inne på tredje dagen i cambridge, igår gick ganska bra. Kände mig grining på jobbet när jag var med människor jag tycker mindre om. Men Annika och jag kan dock sitta och beklaga oss hur jobbigt det är.. Igår innan jag skulle sova låg jag och plågade mig och läste reklam från Willys och Coop och sjävklart hade de massor av bra erbjudanden. Såndant som de aldrig annars har erbjudande på. Typiskt! Min mage ville döda mig då tror jag, det var vid halv tolv på kvällen och ag åt en soppa vid halv sex. Men lär sig verkligen leva på vatten och te. Rätt coolt faktiskt.

Hanna ch jag mailar hela tiden nu och jag börjar få panik. Men nu ska jag gå ut och gå så jag får rensa min lilla hjärna. Sedan ska jag ringa eva som ska komma med massor av tips till mig hur jag ska klara av chicagos flygplats. Skönt att ha henne som är så berest. :D

Time for a power walk to ease my mind.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback