Syster Jane

Jag hoppas att alla har haft tid att länka till låten jag länkade till i inlägget före. Bra, va?

Ikväll har jag vart på G5-date i Malmköping. Gott som vanligt när man träffar de tjejerna. :P Förätt blev toastskagen, huvudrätt lax och färskpotatis. Så himla gott med färsk potatis. Efterrätt blev kladdkaka. Sedan lite vin och cider bara. Enlugn kväll ikväll. Det behövde både jag och Sandra. Haha. Sedan dk Anita, Mattias, Malin och Simon över till Ewa. Trevligt att träffa dem med det är ju inte varje dag.

Mamma ringde nyss och klockan är 00.20. wtf. Jag trodde att något hade hänt men mamma var på 50-års kalas och såg att jag hade ringt för cirka sex timmar sedan och skulle ringa och kolla vad jag ville. Tur att man inte sov då. Det räckte med att hon ringde mig i fredags halv sju och kollade om jag var yuppe eftersom att hon trodde att jag skulle upp och jobba. Fel, fel, fel.

Nu ska jag sova för mamma ska komma och hämta mig vid tio imorgon så ska jag få komma ut på landet lite. Träffa pappa med, det var ju inte igår.

Inte en lugn stunde den här helgen känns det som, men jag har haft roligt!

På återseende 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback