Trist

Torsdagar är sämsta tv-kvällen någonsin, jag vill inte titta på jävla insider eller efterlyst. Så därför ska jag sätta mig och läsa Brott och Straff. Okej nej det var en lögn jag kommer nog kolla på andra avenyn på datorn och så har jag börjat ladda ner de tre första säsongerna av Greys'an.

Idag försov jag mig så jag kom en timme försent till jobbet. Bra, Clara. Dock så skulle jag ha köket så det var inte så farligt. Bitte började fixa frukosten åt mig. Men man blir helt kringvriden att att försova sig man jobbar helt intensivt för att hinna ifatt hela tiden men jag hade ingenting att komma ifatt för att Bitte hade börjat.

Men jag känner mig fortfarande helt kringvriden så nu ska jag ta en promenad, jag känenr mig spå trött så att det känns som om min kropp kommer att falla ihop när jag reser mig från stolen. Jag är så trött att jag inte ens orkar svara på Sandras sms eller glädjas åt att jag får tillbaka 6700 kr på skatten. Eller jo det glädjs jag lite åt.

Time to leave.

På återseende

Kommentarer
Postat av: Moa

Att läsa brott och straff är nog tråkigare än efterlyst :) Jag såg att du skojade men man vet ju aldrig :)

Postat av: Gabriella

jag älskar grey´s anatomy!
haha vilken kul bok:P

2008-04-10 @ 17:04:33
URL: http://dancinginstars.blog.se
Postat av: ellinor

kommentera gärna "vem bär den bäst" (:
ha det bra (:

2008-04-10 @ 17:15:55
URL: http://ellinorerland.blogg.se
Postat av: Lisa

Illa att försova sig lillasyster...vilken tur att du har Bitte...=) Tack så jättemycket för igår! Puss o kram

2008-04-10 @ 19:14:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback