Trötter

Jag är trött, först var det efterfest men sedan när alla gått och Eddie blev kidnappad härifrån så kunda jag inte sova så jag uppdaterade min blogg två gåner som ni kanske sett och jag plockade och grejade lite. Jag tänkte g¨å ut å promenad men jag insåg att det kanske inte är så smart klockan halv fem på morgonen.

Så jävla klockrent när Tessan och Cecila satt och väntade på att Cecilas pojkvän skulle komam och hämta dem och tidningsbudet kommer. Jag sa till Tessan att det var tidningsbudet och hon ropar till henne: Jag vill vara med i dagens fråga. Haha.

Jag lovade igår kväll på förfesten att skriva att Anna är en nordisk gudinna och Cecila har mörka vackra ögon, så här ni det. De var supersnygga igår.

Vi lyssnade även på Charlotte Perelli, väldigttrångt och väligt varmt. Anna tog på henne. Haha. Det var hon glad för hela kvällen sedan. Lite svagt av Ánna dock att dissa efterfesten, hon "mådde illa".

Efter Charlotte Perelli så drog vi till Nybron, så mycket bättre musik där än på Harrys. Träffade min gamla klasskompis Robin, long time no see, so to speak. Men det konstiga med Nybron var att jag önskade Johnny Cash av dj:en men han såg på mig som att jag var ett ufo. Som han aldrig hade hört talas om honom, och han var GAMMAL!

Sickade ett lite lustigt mail till Hanna inatt tror jag. Haha.

Summa sumarum är att jag hade en trevlig kväll och att Charlotte Perelli sjöng himla bra.

På återseende

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback