Upp och hoppa

Den låten borde jag fan ta åt mig lite av. Upp och hoppa ligg inte och dra dig. Jag vaknade senare än vad jag borde som vanligt... Min väckarklcoka ringe klockan åtta och då är min tanke att jag kan snooza en timme och gå upp klockan nio. Men klockan 10.45 ringer Madde och väcker mig och berättar något himla aprilskämt och jag fattade ingenting nyvaken som jag var.

Jag har pratat med Jessica idag! Så himla skönt att prata med henne ibland. Men jag kan lova att när min telefonräkning kommer så kommer jag inte att vara lika glad. 40 minuters pratade till ett främmade land. Men det är värt det. Jag känner mig så hanikappad av att Hanna och Jessica är så långt borta. Förut pratde jag med dem typ en gång om dagen. Jessica kunde jag fan ringa en tre gånger om dagen. Hanna har jag inte pratat en enda gång i telefon sedan hon åkte. Men vi kommer fan prata konstant i två veckor. Sedan hinner man avhandla ganska mycket på msn...

Jag ska jobba fyra kvällar i rad nu, egentligen skulle jag jobba två kvällar och två dagar men så ville Göran byta för han skulle på kalas då kan man ju inte säga nej. Sedan så skulle jag jobba dag idag men då hade Tina blivit sjuk och vi var en kort på kvällen så om jag jobbade skulel jag få 40 kr extra i timmen. Tur att man inte är snål. Men jag behöver verkligen pengar till USA.

Jag var ju på maskerad i helgen, det var jätte roligt. Mycket knäppa människor, både positivt knäppa och negativt knäppa. Jag fattar inte vad det är med Stora Sundby borna ibland, alltid ska man slåss. Sedan ska alla välja sida, för det är det viktigaste det är ju vi mot dem... Ibland märks det alltför väl att man bott i en håla. Men jag hade kul ändå, mycket folk och många bra utklädda det är så en maskerad ska vara.

Måste berätta om min älskade(?) Ronad vad hans nya påfund är, han ställer sig i handfatet och drar ner saker ur min badrumshylla. Jag blir galen, och jag säger till på skarpen Roland varje gång jag hör att han är i handfatet och då hoppar han ner på en gång, han vet så väl att han inte får vara där, men ändå!!! Jag blir tokig ibland.

På återseende

Kommentarer
Postat av: Jessica

Väldigt skönt att prata med dig med!!!

2008-04-02 @ 17:22:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback