Valborg

Imorgon är det valborgsmässo afton och vad ska man göra denna trevliga kväll då? Förra året var jag ju hos Jessica på fets och vilken fest det blev. Hel underbart kul kväll, den har satt sina spår i Hannas och Jessicas liv måste jag säga. Jag var mest onykter känner jag, även gast jag blev utan alkohol. Jag och John hade serioustalk om stackars Jimmy. Vi var även och tittade när killarna tog första doppet för det året.

I år kan jag dock inte fira med Jessica och Hanna som alla antagligen vet, jag jag vill bar påpeka att det är himla frustrerande att inte ha dem här hemma. Jag behöver dem i tid och otid känner jag.

Imorgon ska jag dock vara nykter, jag hoppas nämligen på att vara chaffis på sla crusing. Men omd et inte blir det så blir det väl utgång. I vilket fall som helst ska kvällen spenderas med Tessan, Anna och Linda. Det kommer nog bli jätte roligt.

Tanken är även att jag ska köra mitt första pass på F&S imorgon, spinning bas. Men de har inte godkänt på på svettit så jag har inte kunnat boka något pass. Men jag ska ringa från jobbet imorgon och se om jag kanske kan boka en tid så och att de sedan ser till att godkänna mig. 

Det blir väl anatgligen och och pensionärena på bas passet men det är ganska bra för det är nog ungefär vad jag klarar eftersom att jag har haft min cykel i Frasta sedan hannas sista kväll i Sverige så jag har inga cykel muskler alls tror jag. 

Nu ska jag ta en dusch och sedan sova för jag ska upp tidigt imorgon och jobba.

Lots of Love 

Kommentarer
Postat av: hanna

ha en trevlig valborg!
sånna härdagar vill man fan va hemma i svealandet!
aja, vi får fira nästa valborg ihop iaf:)

2008-04-29 @ 23:24:00
Postat av: Jessica

Haha ja förra valborg har satt sina spår. Mest bra ändå! Ha det jättekul ikväll och festa lite för mig med!!

2008-04-30 @ 16:44:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback