Väntans tider...

Naj jag har inget gått och blivit gravid. Jag väntar på att Madde ska svara när jag ringer men det behagar hon inte så då orkar jag inte längre. Vi får se om jag behagar att svara när hon ringer upp mig. Tur att jag är mogen i alla fall. Idag sa Tina på jobbet som har en lika gammal dotter som mig att jag oich hennes dotter var alldeles för omogna för att åka till Vietnam. Haha. Jag tror mest hon sa det för att hennes dotter vill åka dit i sommar och hon är orolig.

Idag har jag lärt mig CPAP:en igen kan det tilläggas. Så nu är det bara för alla som vill ha lungödem att komma. Jag jobbar imorgon, jag fixar det. :p
 
Får vi se hur det blir ikväll då. Men nu ska jag sätta igång och städa så jag inte dör i någon slags allergisk reaktion. Eller någon smyganmäler mig till det där usla programmet på TV4."Nu ska vi odla på det här..."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback