Åhhh

Åhhh, åbryggan. Det var najs i fredags på åbryggan. God mat och en riktigt god drink innan maten. Sedan lite förferre hos Lillit med kortleken. Jag är ju sämst på delen där man ska ställa frågor till varandra. Vad är du?? Jag är en traktor... Jag förlorade den delen varje gång, det är inte bara som jag säger jag förlorade faktiskt varje gång. Jag lyckades även snacka mig ur det en gång så att vi började om men jag förlorade ändå... Sedan blev det Nybron men då insåg jag att jag var sjuk och blev tvärtrött. På vägen hem råkade jag ut för något lustigt, en man av utländsk härkomst kom fram till mig och sa på broken english: Han: Are you married? Jag:Yes!!! Han: Ohhh, can I spend the night with you? Jag: NO!!!!! Sedan sa han bara okej och gick. Haha

Igår var det ju charreparty som sagt. Jag knallade till Julia i korta shorts och en jacka och halsduk. Jackan var dock typ längre än shortsen så det såg nog ganska dumt ut. Men partyt var trevligt och vi fick dansa lite bag in da box och så fanns det ju en pool full med is och drinkblandningar av alla de sorter. Jag är ju kung på att blanda drinkar. Lillit gav mig btw ett väldigt gott omdöme igår: Clara hon är ju förfestgurun... Jag berättade det för Madde och hon föreslog att jag skulle trycka upp det på ett visitkort. :P

När jag jag hade solat färdigt hos Julia var det dags att gå och se på lite VHS. Trodde jag i alla fall. Men det blev en intressant kväll allt som allt. Trevligt hade jag med.

Imorse så tog jag skambussen hem till Stora Sundby. Dags för lunch med mor, moster, Tomas, morfar och Georg. helena och Tomas tyckte jag såg sliten ut. Bra att skylla på att man är sjuk i alla fall. Sedan var vi i kyrkan och drack kaffe. Sedan bar det av till Hammargärdet där det var fotbollscup. Det gick inte så bra för Stora Sundby tyvärr. De förlorade alla sina matcher men jag hade en trevlig eftermiddag i alla fall. Martin cyklade ända från Borsökna för att träffa mig. (Eller för att titta på fotboll kanske...)

Kvällen ängnades åt ett besök till min älskade far ovh sedan äta med mamma på grekisk resturang. Mums.


Kommentarer
Postat av: Martin

Haha klart det enkom var för din skull Clara!! (och kanske liiiite liiiite fotboll haha)

2008-08-03 @ 23:36:07
Postat av: Ellen

ASG, vi traffade pa den karln vi ocksa. Jatte laskig manniska. Men men, hoppas du lever dar hemma. Kram Ellen


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback