Börjat jobbat idag igen

Och det kan jag säga att det var med besked. Varför sätter man upp sig på de akuta patienterna när man just vart ledig två veckor och känner sg som en jävla novis? Jag kan ju säga att det inte slutade alltför bra i alla fall, men men. imorgon är det en ny dag och nya utmaningar. Jag tror att mit jobb gör mig hårdhudad, men det gör det nog inte egentligen. En dag kommer jag bara gråta och gråta.

Men jag har inte gjort några hemska misstag idag i alla fall, det hade vart trist för i så fall hade jag väl helt enkelt fått säga upp mig nu. Jag ska ta ett snack med min chef imorgon i alla fall men jag ska inte säga upp mig. Jag vill dock gärna vet hur min framtid ser ut på HIA.
 
Min närmsta framtid ser i alla ut så här, att nu ska jag sova och imorgon efter jobbet så blir det en fika med en lovley girl.


Kommentarer
Postat av: haha

lyckad bild;)

2008-08-26 @ 22:20:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback