Bubbly

Har haft två underbara daga och jag har faktsikt inte hunnit uppdatera på grund av sömn går före det mesta för mig. Så fredagen var ju så trevlig, jag vet dock inet riktigt vad jag ängnade dagen åt men framåt kvällen dök ett gäng med festsugna vänner upp. Frida, Hanna, Jessica, Fia, Mads, Martin m.fl. Vi hade så trevligt så, vi fixade lite "porrbelysning" i mitt tak och upp och hoppade så dant så. Sedan gick vi till Nybron där det som vanligt är mycet folk och drag.

Det mest onormala som hände denna kväll var att jag snubblade på torget och en utländsk kille i min ålder kommer och erbjuder sig att hjälpa mig och och jag säger vänligt men bestämt nej tack. Efteersom att jag redan hade hittat balansen och var på väg upp igen. Då börjar han skrika och härja och kalla mig svennehora. Jag förstår inte riktigt vart det gick fel i det här dramat. Två väldigt upprörda telefonsamtal senare till Jessica och Hanna så var jag hemma i min trygga lägenhet i alla fall.

Lördag: Yesterday lixom. Sov väldigt längre gjorde jag, jag gick närmare bestämt upp halv tre. Då gick jag ner på stan och mötte Jessica och Mads och  köpte en present till Fia. Hon fyllde ju 20 år igår. GRATTS!!!!! Sedan bar det alltså av på förfest till Fia och Putte. jag hade verkligen supertrevligt, kul att träffa några gamla paralellklassare och lite nytt folk.

Efter det var det dags för stan. men Sandra och jag tappade bort alla andra då vi fick syn på Lisa och Totte i sin raggarbil då var var tvugn att jaga ifatt dem och hälsa. Efter det var det Harrys som gällde. Där var det så fullt så att det nästa blev jobbigt. Men det var inte så full där jag ville vara, nämligen på scenen utanför där Wildfire Willy & The Ramblers spelade, riktigt coolt att se dem tycker jag. De är ju kult i rockabillykretsar.

Ja, ja en kort uppdatering i alla fall. Eller kort och kort. Ikväll bär dte av till landet och hälsa på min mamma som inte ens är hemma. Haha


It starts in my toes,
And I crinkle my nose.
Wherever it goes I'll always know,
That you make me smile.
Please stay for a while now.
Just take your time,
Wherever you go.



Blilder kommer upp senare då min kamera ligger hos Fia och Putte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback