Confused

Jag känner mig förvirrad och lkuven. tack och lov för att Jessica kom på en liten middag tog ner mig på jorden och fick mig att inse att jag är som alla andra. Men vad enkelt det vore om man inte var som alla andra!!! Jag har även lyckats gett en förklaring att varför jag spårar ibland. Jag tycker att det är helt okej för mig att spåra så att jagkan lätta på trycket i min hjärna ibland. Men vilken ångest är egentligen värst?

Ett väldigt förvirrat inlägg va? Men min hjärna känns lite klarare efter en kväll med Jessica. Hon är brutalt ärlig ibland.

Föresten så har jag nog nyst ungefär 50 gånger idag. Har jag allergi eller vad är det? Eller behöver jag lätta på trycket i hjärnan? Haha

Kommentarer
Postat av: jessica

Jaa, fy fan vad du nös! :P

2008-08-07 @ 06:40:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback