Första dagen snart avklarad

Första dagen på semestern är snart avklarad då. Jag har inte gjort så mycket. Sofia kom och ringde uppfodrande på min dörr vid tio. Jag sov fortfarande som en gris även fast vi bestämt att vi skulle träffas då. Ibland undrar jag hur hon står ut med mig, haha. Jag får ta och köpa henne en riktigt fin 20-års present som plåster på såren för att jag jämt är sen och velig när vi ska göra något...

Men första dagen då, Sofia fick sitta i min soffa medans jag försökte vakna. Sedan tog vi en promenad inte ens särskilt lång vi var väl kanske ute i 40 min. Sedan gick jag hem och läste lite bloggar, jag är ju helt bloggberoende. Seda gick jag och la mig igen och sov i tre timmar. Hade helt sjuka drömmar. Jag gick upp och diskade och lagade lite mat. Sedan har jag inte gjort så mycket mer idag, jag har förberett mig mentalt inför den stora städningen som jag har lovat min lägenhet. Jag är så trög om jag verkligen skulle sätta igång och städa skulle det kanske ta max tre timmar men jag kommer ingenstans lixom.

Jag har vart lite sur/deppig idag bara för alla planer man försökerv skapa går i stöpet. men det finns ju anledningar varfr de går i stöpet och jag vill inte vara sur men det är så svårt att låta bli ibland. Jag känner mig som en så dålig kompis när jag är sur och gnäller, men ibland är man väl sur helt enkelt. Men nu är jag gladare. Jag har ju semester ffs...

Imorgon blir det bio med mamma och systrarna. Ska bli underbart kul Mamma mia ska vi se. Alla har ju sagt att den är så bra. Jag älskade ju musikalen när jag och Ewa var och tittade på den i London. Vad jag skulle vilja resa tillbaka dit, gärna med Ewa igen. Vi hade det underbart, det enda vi missade att göra var att gå på fotbolls pub. Varför gjorde vi inte det????



Kommentarer
Postat av: Ewa =)

Jag vill oxå åka igen. Gå på oxfoord street, leta en studentklänning, äta på burgerking i parken ! Jag följer med dig, bestäm bara när =)

2008-08-11 @ 21:38:30
Postat av: Frida

Du kommer gilla Mamma Mia filmen :)

2008-08-11 @ 22:29:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback