God dag

Jag hade bestämt mig för att ha God morgon som rubrik sedan tittade jag på klockan. Jag insåg då att god morgon inte var passande. Men jag har vart uppe i en timme i alla fall.  Man måste ju passa på att vila på semstern d.v.s. sova 1 timmar per natt.

Dagens plan är att städa, på riktigt den här gången. Jag måste städa nu för det är visst förfest här ikväll. Nu kommer jag inte undan längre, när jag skrivit klart är det bara att ställa sig vid diskbänken och diska. Wie...

Imorgon blir det Lasse nu då, jag lyckdes boka en biljett nu på morgonen i alla fall. Det tog sin lilla tid det, men vill man se Lasse så vill man. Jag borde börja ladda med lite Lasse nu, jag har ju hela min Ipod full med honom men det hjälper lixom inte om man inte får den att fungera. Om jag mot flrmodan skullefå den att fungera får det nog bli en långpromenad idag med. Jag har funderat på att gå till gymmet men jag blir så himla uttråkad om jag går ensam och i så fall vill jag bara köra crosstrainern men det får man inte gör hur länge som helst på Friskis.

Nu spårade jag visst lite, dags att diska.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback