Haha

Tack för alla fina kommentarer i förra inlägget, haha. Jag har gett upp min karriär som modebloggare, okej.

Idag känner jag mig något nedbruten efter gårdagen, min fot göt ont som få. Det gör ont så fort jag gåt. men man får väl helt enkelt vara glad att man kan gå när man ska på Lasse ikväll. nacken gör också ont, jag vet inte om det beror på ridturen på den vilda hästen i lekparken inatt. Frida blir så himla himla rolig när hon fått i sig lite. Vi hade en vldigt intressant diskussion om Fridas tunnbrödsrulle. Men det värsta spåret efter igår måste ju var min säng, den tåltydligen inte att hoppas i och nu sover jag i en grop. Men jag ska ju ut till Stor Sundby efter Lasse och tänkte sno med lite spik hem så att jag kan få ordning på sängen. :P

Ikväll blir det Lasse då, frågan är vad man ska ha på sig. Vi ska åka om 50 minuter och det känns som att man behöver ha varma kläder i alla fall. Jag känner mig rikitgt taggad och hoppas att jag klarar att hoppa lite granna.

Vad har jag mer gjort idag, jo jag har bokatt tatueringstid. Giss när jag fick tid? 090115. Alltså 15:e januari nästa år! Tur att ens tatuerar är inpopulär.


Kommentarer
Postat av: Marie

Hahaha sängen var helt klart kvällens spårning! så jäkla kul.. ;p tack för en mycket trevlig afton! :)

2008-08-15 @ 15:44:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback