I'm so tragic, this is the real truth about me

I'm a little girl
trying to survive
in a psycho world

and I've got a big mouth
and a heart full of shit
but I don´t care about it

Haha. Dagen har vart underbar. Imorse så började den med att jag sprang iväg och köpte en present åt Ewa, ett presentkort på chokladpralinen blev det. Mysig affär den där Cholkadpralinen.
 
Sedan satt vi oss i bilen och for iväg till Taxinge slott (dvs "kakslottet") fikade, myste i solen och tog massa kort med självutlösaren. Haha. När vi blev trött i fötterna och på lla getingar så åkte vi till mariefred och gick till Gripsholmsslott.  Gick och tittade på portträttsamlingen. Jag var intresseard av porträtten, Sandra av den antika inredningen och Ewa av ingenting. Jo sina skavsår på fötterna. Sedan gick vi och strosade i lilla Mariefred, då blev det mer fart på Ewa shoppoholic som hon är.

Sedan bilen, ja igen! Till Eskiltuna där vi köpte Kina och hämtade en enorm dammsugare. Alltså bakelsedammsugare som sandra åkte och gav bort lite på random. Sedan till Sandra och Roberts fina hus och käka och dricka lite vin. Kvart över sju var jag hemma, en riktig heldag som blev helt lagom lång. Sådana dagar är det bästa. Och då har vi lyckats äta gott, umgåtts och insupit lite kultur.  

Nu är jag tröttare än tröttast, jag ska försöka sortera lite tvätt tills imorgon då jag har tvättstugan mellan 07-10, helt ohumat jag vet man jag ska man på semster så ska man. Jag har bokat samma tid på torsdag och om kläderna inte hinner torka då tills fyra får jag väl föna dem...

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback