Jasså?

Det är en bag i en box lixom. Hur svårt kan det vara att förstå vad det är??? Love the song.

Jag har jobbat för första dagen idag på en vecka, först var jag trött och seg sedan gjorde jag en Annika och tänkte bara glada tankar. Så alla glada tankar studsar runt som glada bollar i kroppen som Annika uttryckte det. Jag gillar tanken. :P Glada tankar har idag bland annat bestått av att tänka på att jag snart har semester. Yeiii. Blir det både Gotland och Görteborg? jag har i alla fall baokat biljetter med Sofia till Göteborg nu. Det ska bli så roligt! Liseberg, shopping och gå ut på Avenyn...

Hoppas verkligen på att Gotland blir av med. Perfekt med lite Gotland inför Hannas skolstart. Haha

Roland är nu alltså hos Sofia och Putte. Det ska nog gå bra, Sofia verkade dock lite nervig. Men Roland är så snäll så man behöver inte oroa sig, hon var lixom rädd för att han skulle kissa i soffan. Tror hon min katt är destruktiv eller vad?


Jag ärlskar min lille Roland, jag hoppas han tycker om mig med. Haha


Min lille solstråle när han var mycket mindre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback