Kattvakt

Det bev visst inte liks snyggt när man uppdaterade bloggen hemma hos mamma. Jag skulle vilja kalla det oläsligt. Men det är ingen fara om ni inte läser det, det handlade om lite övergående ångest. Nu mår jag bättre igen.

Jag är kattvakt nu i alla fall. Åt ToppenOskar och Kisser, så har jag ju även min lilla Rolis hemma. Han ska bo hos Sofia och Putte nu i några dagar, jag delar allt med min särbos. Haha


Liten ToppenOskar


Min lilla Roland


Tessans Kisser

Tre röda katter i min lägenhet. I en etta, hoppas jag inte dör idag då tror alla att jag är en sådan där tragisk kattant som inte har några andra än mina katter....

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahhaha

2008-08-01 @ 15:53:41
Postat av: Lisa

Du blir som Crazy Cat Lady i Simpsons om du inte aktar dig =) PUss o kram

2008-08-02 @ 20:28:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback