Kvällen som så

Jag vet inte riktigt vad det är med min dator, den är lite toktig ibland eller så är jag tokig och drömmer. Jag somnade  alla fall med datorn och musik på och jag kan nästan sväara på att samma låt spelades hela tiden, jag hörde den i alla fall två gånger i rad men sedan bytte den plötsligt. Jag bir alldeles konfys.

Har fikat med Hanna idag, alltid lika skönt att snacka skit om folk och fä. Speciellt hur maktkåta Eskiltunas krogvakter är som inte har någt att göra på dagarna utan hänger på Waynes....

Imorgonn kommer Ewa och vi ska ha "stor spåna kring Norge dag". Jag har insett att det värsta med att flytta till Norge faktiskt kommer att bli att säga upp min lägenhet, jag vill inte. Jag klagar väldigt mycket på min lägenhet och tittar på nya hela tiden, men herregud det här är min första speciella centralt belägna lägenhet!  Jag får lite ångest av att jag ska lämna det här, men herregud någon gång måste man ju flytta och jag vill inte bli en tragisk människa som fastnar här hela livet. Det är inte min dröm, därför måste jag ta tag i mitt liv nu. Annars finns det en risk att jag blir kvar i min lilla men centralt belägna lägenhet i tills jag fyller 80 år och jag måste flytta in på ett äldreboende för att jag ine klarar att gå upp till fjärde våningen längre.


Så imorgon hänger jag med den vänstra av dessa flickor, men om jag känner henne och mig rätt är det inte helt omöjligt att vi åker förbi blondie för en fika. :P

Kommentarer
Postat av: Ewa

Haha, du är bäst !

Jag sitter här i bh och trosor, håret är fortfarande blött från duschen. Har brännt en Miss Li skiva som vi kan ha i bilen. Ge mig tjugo minuter till är jag redo =)



Det här kommer bli en jävla bra dag !

2008-08-27 @ 10:32:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback