Kvällens outfit

Kanske borde bli ett insalg i min ack så populära blogg. Men det är inte så himla roligt när jag jobbar kväll dock. Antingen se mig i landstingsuniformen eller mina sköna mjukisar på väg från jobbet. Men vem skulle inte vilja se det?

Men ikväll ska jag för ett litet ögonblick lådsas att jag har en modeblogg bara för att jag är så himla nöjd med min nya klänning och dagens sminkning. Någon gång måste man ju få vara nöjd med, och kunna säga det.







Ja ni hade fått en helkroppsbild om jag hade vart så smart att jag hade en sambo men nu får jag nöja mig med självutlösaren och jag har tydligen ingenting i passande höjd bland mina möbler...

Vad var det Carolinga Gynnings bok hette? Just det EGO girl. Nu ska jag ladda inför en underbarkväll i alla fall, jag har hoppat runt här lite till lite rockabillymusik. Ingenting får mig i stämmning som det. :D

Kommentarer
Postat av: madde

va söt du är clara! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback