Ljus

Jag är alldeles för ljushårig. Jag vill bli brunhårig igen, men jag blir ju så himla blek då.. :S

Citatet från förra inlgget kom från mig, efter en diskussion med Hanna på msn då jag fick veta att Georg ännu en gång fått valt psalmer i kyrkan. I couldn't care less egentligen eftersom att jag aldrig är där.

Jag har haft en orolig natt och drömt massor av drömmar. Jag drömde att jag skulle flytta till en arbetskamrats gamla lägenhet, och den hade helt bytt läge. Till ett mycket bättre kan jag tillägga. Den låg plötsligt i en lummig park efter ån. Men precis när jag skulle flytta in insåg jag att jag inte hade någon nyckel och personen som hade nyckeln hade trillat av en hängbro över ån på fyllan och drunknat. Inte helt vanligt med hängbroar över Eskilstunaån känns det som, inte heller att folk trillar i ån och drunknar.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Bli brunhårig då...jag är ju en brunhårig blekfis o det funkar väl ganska bra tycker jag...=) Puss o kram

2008-08-05 @ 19:44:48
Postat av: hanna

ja präst kanske vore nått clara:) och jag som vill ha blondare hår istället. man är alltid ute efter förändringar. vi ses på sushin!

2008-08-05 @ 21:50:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback