Look what they done

Ikväll ska Ewa vara duktig och åka och titta på en illgul bil som vi ska ha med oss till Norge om hon köper den.

Personligen ska jag inte alls vara så duktig utan jag ska på HIA-fest ikväll, kräftskiva. I scoutstugan i Skogstorp, där ifrån hr man ju mycket minnen, inte så många från nyår kanske men många andra goda minnen. Så kvällen blir fylld med kräftor, sång, lekar och underbara arbetskamrater. Känns lite tungt att de inte är mina arbetskamrater så länge till. Men sånt är livet, arbetkamrater kommer och går så får man hoppas att man fortsätter ha kontakt med några av dem. :D

Så nu ska jag packa ner kräforna och nubben. och ej att förglömma: hårspray till Linda. Minna ska sova hos mig ikväll sedan, känns tryggt så att jag inte hittar på några dumheter. Som att ge sig ut i natten och plocka blommor eller något. Det har ju lixom hänt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback