Mamma Mia

Jag älskade filmen, men det påminnde var ju precis som musikalen och jag älskade ju musikalen. Lite förvirrande dock när de sjunger låtarna och jag lyssnar väldigt nogrannt vad de sjunger på engelska för samband och sammtidigt läser man texten på svenska som inte riktigt övernsstämmer med texten. Ja, ja men filmen var riktigt br i alla fall. En riktig må bra-film.  Jag har just laddat ner soundtracken. :P

Har haft en riktigt bra dag över lag faktiskt. Gick ner runt lunch och mötte Tessan och Linda på stan och shoppade lite. Två underbart söta t-shirtar, en klänning, ett par skor för mindre n halva priset! Även ett halsband, armband och ett ar örhängen adopterades. Jag älskar rea, klänningen var dock inte på rea men för fin för att motsås.

Imorgon är det dags för urspårning igen. Ska kanske ha min nya klänning då. Vilken tajming.

Jag vet inte riktigt hur jag ska hinna allt på min semster nu. Men jag har en plan. Eller en idé i alla fall. Det som är det största problemet just nu är att jag inte lyckas boka min Lasse biljett tills på torsdag, det finns visst ingen kontakt. Jag blir tokig. Men om jag inte lyckas ikväll får det väl bli en promenad till turistbyrån imorgon då, det är ju i alla fall grönt på hur mycket biljetter det finns kvar. Och om inte jag kan köpa borde ju inte någon annan heller kunna köpa...

We were living for the day, worries far away

Kommentarer
Postat av: Oskar

Grattis på namnsdagen!

Postat av: Anonym

Grattis på namnsdagen!

2008-08-12 @ 22:49:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback