Ohh, we're going to Ibiza

Eller så åker jag och Sofia på semster till Göteborg i alla fall. Det duger absolut lika bra. Det vore väl iofs inte helt fel med en charter när man har detta väder. Bara festa och sola i en vecka.

Men nu har jag semester, lovley.

Götet är planerat i alla fall, jag önskar att vi kommer iväg till Gotland med men det ser mörkt ut. Men det är inte hela världen om vi inte kommer iväg, det är ju Åfesten då och så fyller ju Sofia 20 år. :D Så det känns som att denna semester kommer att fara förbi utan problem med eller utan en tur till ön. Även om jag önskar av hea mitt hjärta att vi kommer iväg. Kogängest does Gotland lixom.

Nej, dags att fira semestern med lite Arn tror jag....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback