Packat???

Sofia packat vad är det? Jag tänkte ta med mig ett par trosor i fickan bara sedan är jag redy to go. Eller inte. Jag hatar att packa, jag är sämst på det. Men det här gången har jag bestämt mig för att få plats med allt i en ryggsäck. Men den börjar bli full, riktigt full. 

På tal om full har jag fått värsta bra bloggidén. Jag som alla andra bloggar är ju kåt på min besöksstatistik, men jag har dock inte så mycket att njuta av sedan. Jag har en väldigt låg statistik, men jag kan glädjas åt att mina läsare har kvalitet. Men åter till min nya idé att locka läsare. Jag ska börja lotta ut saker som de gör i de riktigt stora bloggarna. Men jag ska lotta ut annorlunda saker, jag har bestämt mig för att efter varje förfest ska jag lotta ut det som blir kvar som inte är mitt. Eller varför ska man lotta, jag borde ha det till högstbjudande...

Saker jag kan erbjuda just nu är, två öl (minns ej sorten), två halvurdruckna tetror med vin, en påse med kläder. Ofta också ofta massor med groggvirke men det är jag oftast alldels för tröstig dagen efter själv för att det ska bli något kvar. Om jag kommer hem någon natt och bestämer mig för att börja utbjudningen direkt kanske ni kära bloggläsre till och med har sådan tur att ni kan bjuda på inventarierna. Vad sägs om en trasig stol och en sönderhoppadsäng?

jag kan lixom blondinbella bli rik på att blogga, även fast jag är dålig på sär skrivining(!) och att lägga ut snygga bilder på mig själv. Nej dags för lite tonfisksallad, ni vet low fat high carb dieten, eller hur var det nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback