Sitter här

Och har inget för mig alls. Eller jo, jag pratar med Martin på msn. Trevligt, trevligt.

Men då börjar jag istället att kolla på kläder. Så nu har jag gjort en underbar önskelista på internet med lite kläder jag vill ha. 800 kr är jag uppe i men det är mycket kläder, bara rea kläder. Nu är frågan om man ska göra dte eller inte. Jag har lite ångest över att handla kläder när jag faktiskt ska på semester denna månad. Och Hanna och Jessica håller totlat med mig om att jag är oekonimskt. Eller inte bara Hanna och Jessica det kan nog alla skriva under på.

Har haft en underbar dag, Parken Zooo med Georg först som ni sett. Sedan shushikväll med tjejerna. Vi gjorde vår egna shushi och hade allmänt kul som vi jämt har. Det var ritkigt svårt att göra sushi och Hanna var inte riktigt nöjd med resultatet. Det var dock jag, men ajg är ju typ Sveriges minst kräsna människa och på det var jag så stolt över oss att vi överhuvudtaget fick ihop någonting.

Jag bode diska nu innan jag ska sova så får jag dammsuga hela min lägenhet imorgon innan jobbet. Det är dammråttor överallt efter att ToppenOskar och Kisser är här. De hårar väldigt mycket, och jag nyser väldigt mycket. Nej men diska då, jag återkommer med bilder från shushin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback