Sliten

Jag känner mig så smått sliten idag, det blev på tok för lite sömn inatt. Men vilken kväll det blev då! Jag hade det underbart kul, HIA är verkligen ett härligt gäng att gå på fest med. Det är alltid intressant att se sina arbetskamrater lite onyktra. Någrea diskussioner från kvällen:

Linda har gjort en underbart god sallad men det går inte åt så mycket eftersom det finns både bröd och kräftor med.
L: Ni måste äta mer sallad annars tror Niklas att jag är en dålig kvnna som inte ens kan göra sallad.
Carolina snäll som hon är sätter verkligen igång och äter sallad, jag plockar ut avokadobitarna och äter upp dem.

Jag sitter på golvet och byter skor, Minan kommer fram till mig. Minna är ganska onykter och har insett det. Jag själv har inte insett att jag inte är helt nykter.
M: Jag ska nog inte dricka mer Clara.
C: Det ska jag!!!!
Men jag kan tillägga att jag bara drack ett glas vin efter det.

Carolina är glad i hatten.
Ca: Kom Clara så dricker vi upp spriten som där kvar!!!!
C: Okej...

Eva, klockren människa.
E: Jag skulle vilja skåla för HIA, jag är så stolt och rörd att jag får jobba där. Skål för HIA, Karin och Anders.
Upprepades ungefär 17 ggr under kvällen.

Det blev efterfest i bilen hem, en pilot skjutsade hem oss. Jag ljuger faktiskt inte, han är pilot. Efterfest musiken bestod av Det bästa från Astrid Lindgren.
 
Jag ska lägga ut någon bild, men det blir nog endast på mig då alla bilder som är tagna under kvällen endast får dyka upp på ett slutet forum för endast anställda på HIA på facebook. Haha

God natt kära läsare.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback