Yesterday

Först jobbade jag, en helvetshelg på HIA känns det som. jag har vart hel död efter jobbet både fredag och lördag. Men igår var det bara att ta nya tag och hoppa in i duschen så drog jag och Sofia iväg mot Malmköping för att fira lilla Ewa som blivit stor. Men efter vi var tvugna att dra vidar ganska tidigt för jag skulle träffa mamma och Tessan som skulle hämta alla dessa katter som våldgästat min lägenhet i en vecka. Min näsa har resan slutat rinna btw.

Sedan tog jag och Sofia några drinkar och gick till harrys, sent och dant blev det. Det var tyvärr inte as mycket drag på Harrys men vi hade jätte roligt. Eller jag hade dte i alla fall. Marsvinsdansen är klockren. Efter Harrys gick vi och träffade Putte och jag och Sofia käkade mosrulle. Sedan gick jag visst hem och uppdaterade bloggen.

Men nu är det dags att jobba, jag hoppas för kung och fosterland att det ska bli lite lugnare idag. Men med det flyt jag haft denna helg så lr det ju inte bli så... 

Kommentarer
Postat av: Sofia

haha hade också jätte kul igår :) Måste vi göra om, speciellt marsvinsdansen, eller var det inte hamsterdansen? :D

2008-08-10 @ 13:54:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback